Tuesday, December 22, 2009

Percutian

Salam Sejahtera..
Lama juga aku tidak menulis dalam blog ini. Pagi ni aku rasa ada mod sikit nak tulis jadi aku bercadang nak berkongsi cerita percutian aku. Pada awal percutian aku dan family pergi ke Negeri Pahang. Kami ke suatu tempat namanya Bera Selatan 5 untuk menghadiri majlis kenduri perkahwinan . Tuan rumah ini merupakan orang yang pernah berjasa kepada aku suatu ketika dulu. Segala budi baik dan pertolongan yang diberikan tak dapat aku balas. Ini foto pertemuan semula anak-anak aku dengan orang yang pernah memelihara mereka.









Ok , selepas habis makan, kami pun bertolak balik.Pada 14 hb kalau tak silap , aku dan family sekali lagi membuat percutian. Kali ni kami pergi ke Sungai kelah, kawasan mandi air panas.

No comments:

Jam Hari Ini